Posts

Showing posts with the label Anisah Memasak

Terrific Day.

Image
بسم الله الرحمن الرحيم  2 days ago was a day I spent with my buddy, Syakirah. Tak byk masa dah, sem baru dah nak mula, so masa yg berbaki ni aku spend dgn dia since dia yg plg jauh sekali belajar (Labuan).  I'll be your favourite crew :p tak, aku garang hahaha biasa lah termenung dkt Anjung Tinjau ni benda normal Anisah THE JU-ON. We had dinner at Lads & Lassies. pegi tgk video bawah ni, food review. NYUMNYUMMMMM! :) my date, thanks for putting up with my flaws after all these years, syakirah. i owe you a lot :( Usha that kitchen guy yg comel tu hahahaha k bye da bomb. sloppy blue cheese burger! licin beb. RM18.90 price of burger, iced lemon tea was RM6.50 tak silap aku. mehh, baik beli dkt 7e hahaha i know in the future i need a guy slash teman hidup slash peneman makan  who takes good picture of me like this irreplaceable lady does, every single freaking time. thank you for your hard wor...

Anisah memasak.

Image
بسم الله الرحمن الرحيم  Ok aku excited! Aku ada seorang Emak yang very particular about her kitchen. Not that Im saying we have the cleanest kitchen in this neighbourhood but we have rules in our kitchen. Mak's rules. Only Mak can explore the kitchen because if we do it, everything will be out of place. Pisau, kain, gunting etc takda dkt tempat asal and that pisses her off everytime. Hahahaha! So, adalah larangan besar utk kami (read : anisah) ke dapur hahahaha (sbb aku mmg berkecah buat kerja.) Harini, something reaaaaaaly weird happened. "Anissssss!!" "Ye makkk" "Ni ada daging ni, masak lah apa awak nak masak" "snajudbiweudbitdgwi MAK DAH KENAPA? OMG ANIS KENA GOOOOOOGLE" "HAHAHAHA YA ALLAH TERUK BTL PERANGAI" "JAP2, Anis naik atas jap google. YA ALLAH NAK MASAK APA NI?" "Tak kira. Mak tahu 1.45pm lepas Mak amek Imi (my lil bro), dah siap dah semua" *tgk jam* ...