Kulit Saya.
بسم الله الرحمن الرحيم Harini dah genap 2 bulan tau aku kena gigit charlie. Mari lah tengok mcm mana Allah izinkan kulit aku utk pulih sedikit demi sedikit. 8 minggu dah berlalu. Aku still ingat lagi seminggu yg sangat seksa tu, dgn luka nya, nanah and all. Fuhh. click gmbr ni kalau nak tgk lebih dekat, sila kan zoom sendiri haha Cuma harini mata kiri aku tak monolid/sepet, aku ada kelopak mata mcm non-sepet people dekat mata kiri. On lucky days, I'll have both of my sepet/monolid eyes. Mata kiri yang luka and bengkak haritu. The scar put it that way lah aku rasa. Tapi frankly these changes and recovery are remarkable tau. Week by week, my housemates and I keep checking up on the changes. Alhamdulillah it's recovering. Bila aku jumpa geng 2 homebuddies pun they noticed the same thing. So, alhamdulillahhhhh. What I use to recover slowly? -Mederma scar cream RM75 -Sabun garam buluh Marine Essence (Mak Usu yang bagi foc hehe), RM 70-90...