Posts

Showing posts with the label OOTD stories

OOTD Malam Apresiasi Kolej.

Image
بسم الله الرحمن الرحيم  Aku tak bawak DSLR, berat, malas, nak makan je. Ini baju sponsor drpd Siti Zulaikha Suhaime. Yes indeed, ini baju kahwin sebenarnya. Cuma aku takdak pengantin lelaki malam tu. I went solo :p Serious baju ni tebal and keras, I was sweating like Niagara Fall inside. But songket doh, who would say no to songket! Hehe. Sebagai seorang yang tak kurus dan tak jugak gemok cuma plump sikit, baju ni just nice je. Aku takdak baju kurung lain. Sehelai je ada dekat Melaka. Punya la malas, nasib Ika ada stok baju kahwin dkt rumah Nenek hehe. duduk sopan sikit tak tau lah kenapa mata tu mcm tidur bila gelak. tak tauuu tak tauuu~ lekkk, kita bawak purse dgn perut je malam tu hahaha Thank you for reading! Have a nice day! ♥

OOTD at Yuna Live in MY

Image
بسم الله الرحمن الرحيم  OOTD [outfit of the day]/ WIWT [what I wear today] are not my thing. But a little dressing up fancies me sometimes. Aku tak reti fake a pose, will ended up gelak. Post ni utk Syahirah Amri sebab dia nak tgk OOTD aku. Aku cuma pakai mascara and lipstick, nothing more. Cardigan : Psychedelic Store Seksyen 7 Shah Alam. Seluar : Marks & Spencer short slim cut [yes, aku suka cutting yg short, tak suka seluar kotor bawah] Sleeveless inner , tudung, handsocks : PKNS Shah Alam [kot, lupa ah] Bag : Vincci. Kasut : Everlast. "cepat snap, nanti jatuh cardigan akuuuu!"  "adoi panas! alamak dahi peluh" "apa nak buat dkt tangga cantik ni......" "yes yes, i get it. now, get out of my way. im fabulous" hahahaha "eh hi hehe" *malu2 flip cardigan* "kita perhati dia lalu.." "anyeong, my lovely readerssss!" gambar fav Girl [adik Yasmin], aku ...