Terkena.
Just now...
Perbualan antara aku dan Azfa Aqilah aka Jepa. (I hope I spell her name correctly hee).
"Ala taknak ah baca"
pegi depan toilet..
"Ala taknak ah mandi"
aku yg mcm terdampar dkt hall pun menyampuk..
"Semua benda taknak, pegi kahwin lah Pa"
dia jawab..
"Nisa, mak aku kata aku dh 21 tahun ni. Dh boleh kahwin"
"Amboi. Habistu aku 22, dh boleh kahwin ke belum?"
"Kau tak boleh. Boyfriend pun kau takda"
Tak. Guna.
Hahahahahaha.
Sabor je aku dgn Jepa ni. Direct sungguh. Tapi takpa aku masih cool walaupun dalam hati aku fully aware that what she said is true. This is probably the longest period that I've been single. Gosh I hate that phrase. Sounds so desperate hahaha.
Maybe someday when my children ask...
"Mommy, have you achieved anything in life before us?"
"Emmm, well sweetie... I was single until I met Daddy? Lets consider that as an achievement boleh? Hahahaha"
*check personal goals check list*
*byk unticked*
*discard relationship off the list*
*add balik*
*after few moments*
*kiv lah*

Comments