Jiha Dah Kahwin!

بسم الله الرحمن الرحيم 

Sabtu lepas adalah pengalaman pertama aku seumur hidup (!!!!) menyaksikan kawan rapat aku sendiri menikah. Najiha namanya. Lebih dikenali sebagai Jibab atau Jiha. Jiha ni classmate aku masa dkt matriks. Sekelas tu ada 7 orang je girls. Banyak kenangan ktorang 2 tahun dekat KMS tu. Sekarang semua dah bawa haluan berbeza, tapi masih lagi lepak setiap kali cuti panjang dan mmg tak lengkap cuti tanpa dorang.

For as long as everything is still the same like this, Im so grateful alhamdullilah.

Aku terdiam jugak bila dah sampai Masjid Damansara Damai tu, tgk Jiha siap dgn baju nikah dia. Aku rasa dia main-main waktu dia bgthu ktorg tu. Senyap je dia, tetiba menikah dah. Sweet :')

Sebak kah aku? Aku lebih kepada mindfuck hahahaha biar betul siak Jiha ni nak menikah dah in a few minutes time. That was what in my mind, the whole time. Tak sempat nak sebak, majlis berjalan dgn sangat lancar. Tok kadi memudahkan majlis. Tak byk bebel. Serious semua lancar. Aku tak rasa mcm lama kena tunggu tok kadi ke any other process. Alhamdulillah ya Allah.

Oh and first time jugak khutbah in English tau! Style baq anggg. Kau hadoo??

these angels pick me up and off we go to Damansara Damai

thanked Allahhhhh the masjid was so tenang and windyyyyy, neca loves that!

the nervouse Najiha with her lil sister

i had a personal stylist on that day who was so stressed out with my shawl hahaha

then Yasmin came, pretty as always!

Jiha and Irsyad

Jiha's family

the girls with Jiha and Irsyad

Finally, aku dan pengantinnnnnn hehehe

Rinduuuuuu

with the rest of the troop

always with Yasmin at the end of the day hahahahaha takde ke org lain min oi?
It was a dream wedding. 2 tents, 8 tables. The simplest wedding I have ever attended.

Semoga Allah memberkati perkahwinan mu wahai sahabatku,
semoga masjid yang terbina ini kukuh bertaut pada redha Allah,
semoga engkau menjadi isteri yg solehah wahai sahabatku,
semoga suamimu menjadi semangat dan inspirasi buat mu, wahai sahabat.
Aaaaminnnnnn.


ps : mulai saat ni, bermula lah labelling "friend's wedding" dlm BOLD & SEPET :')
kau dah dewasa doh anisah..
*termenung*
-----------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away