SEMESTER 5.

Semester ni aku bawak Baby G ke Melaka, senang jugak lah nak commute ke mana2 dan senang jugak duit aku habis dlm masa seminggu pertama aku bwk Baby G. Oh G stands for green cz that kelisa is green in colour.

Idk what to expect for this semester. First week is all fun and games. Classes have started. Homework pun dah dapat. I have lots to arrange like files, workout and so much more. I've been thinking to work on weekends but Idk whether I'll survive or not.

Semester ni lah kitaorang pegi Beijing, akhir November nanti. Tbh, Im not really happy cz I heard rumors yg Beijing busuk. Aduh lemah aku.

Ni lah cuti panjang yg terakhir aku boleh lepak dkt rumah takda buat apa beb. Next midsem break pegi Beijing, lepastu kelas kelas kelas and then final exam, lepastu break kejap 2 weeks, then internship.

Fuh. Dah nak habis siot degree ni.

Ah, bosan betul. Aku takda rasa nak blogging these days.

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

My previous love story.