10 days to dissertation submission.
basically lepas aku jumpa advisor 23mei haritu, aku decide utk ubah framework baru, ubah soalan baru, basically new everything lah. mula from scratch. why? sbb result data aku terlalu hodoh dek kerana aku tak buat pilot study (PS) dulu.
pilot study ni penting ye dlm research rupanya. sebelum kau buat full study, kau buat PS dulu utk tgk research kau ni boleh pergi ke tak boleh. reliable ke tidak questionnaire (instrument) yg kau guna.
entah lah aku mmg degil dan malas. padahal PS tu collect 30 questionnaire je pun -.-"
all is well alhamdulillah for my 2nd attempt. currently aku dah siap chapter 2 sahaja ye. but PS for my new study went okay! so im all set to do full study.
aku masih working on chapter 4, half way to go. before raya aku cuba siap kan semuanya lengkap. mcm impossible sbb aku byk bazir masa kt chapter 4. but whatever.
10 days left to submit,
19 days left to present my dissertation.
i cant wait to finish this shizzzzzz. so boringgggg!!!!
------------------------------
My other social medias:
Instagram : Click Me!
Twitter : My Tweets!
Youtube : My Vlogs!
pilot study ni penting ye dlm research rupanya. sebelum kau buat full study, kau buat PS dulu utk tgk research kau ni boleh pergi ke tak boleh. reliable ke tidak questionnaire (instrument) yg kau guna.
entah lah aku mmg degil dan malas. padahal PS tu collect 30 questionnaire je pun -.-"
all is well alhamdulillah for my 2nd attempt. currently aku dah siap chapter 2 sahaja ye. but PS for my new study went okay! so im all set to do full study.
aku masih working on chapter 4, half way to go. before raya aku cuba siap kan semuanya lengkap. mcm impossible sbb aku byk bazir masa kt chapter 4. but whatever.
10 days left to submit,
19 days left to present my dissertation.
i cant wait to finish this shizzzzzz. so boringgggg!!!!
------------------------------
My other social medias:
Instagram : Click Me!
Twitter : My Tweets!
Youtube : My Vlogs!
Comments