got the job!!!

yessss, i got that jobbbb! 3rd july haritu aku interview, di hujung interview tu manager terus bgthu aku boleh mula isnin ni. happy bebbbbb!!

management trainee pun takpe lah. gaji kecik pun takpe lah.
janji aku dh ada langkah dlm bidang HR ni.

semoga lepas hbs management trainee nanti aku di absorb masuk dlm company ni dan gaji lebih lumayan sikit sbb ehemmm aku boros wakakaka.

selamat bekerja wahai diri.
i am eternally thankful to Allah for this rezeki.

hari yg sama aku apply kerja tu kt Indeed, exec tu call aku, borak2 and minta aku dtg interview terus esoknya. aku pun tak pasti berapa lama aku boleh bertahan kt company ni. so far masih belum ada company lain yg call dan offer.

whatever lah, yg ada ni pun aku dh rasa cukup dh. aku sign up for a part time job too; private tutor. tgk lah mcm mana hasilnya nanti. mungkin pitam kepenatan hahahaha.

yg penting bekerja lah selagi masih sihat. insyaAllahhhh!

me after the interview. happy face bcz the interview went well :D


----------------------
My other social medias:
Instagram : Click Me!
Twitter : My Tweets!
Youtube : My Vlogs!

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away