Family Trip 2011
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Few days before we reached 2012, the six of us when for a short trip. Kulit pun dah tanned. Each year since 2008, family aku memang suka ke utara Malaysia. Apa yang linger in my mind cuma.. cuaca yang panas :p Biar gambar berbicara hehehehehe :3 Lihat, sangat packed okay?! Boleh nampak tak bumbung-bumbung kereta?! Semua orang mahu ke sini. Shopping mall baru untuk kami, The Johorians :p Itu je trip ke Johor selain ke rumah nenek melawat yang tersayang dan kemudian pulang ke Shah Alam. -------------------------------------- Cuti diteruskan. Penang, here we come! The last time I went to Penang was when I was 3, kot hehe. Aku suka route ke utara. Nice one ah view dia :O Kalau tak kenal ni dkt mana, mmg loser :p hehe JK. Dah dkt Penang, Mcd jugak yang ditelan -___- Mari solat! =) Sebjik mcm cermin yg Edzrie beli utk aku :p My innocent-so-tak-banyak-cakap...

Comments
Thank you Syg for this mushy mushy post :)
Remember this song? OUR song:
Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah
I love you, ARY.
-ary-
FINE, YANG TERINDDDDDDDDDDDDDDAH
Syg!
I
Loveeeeeeee
You
:')
I love you more! I win! :p
whatever ah, I LOVE YOU MORE! Dah ah, duduk diam diam! :p
I am commenting with my psychotic lovely adorable bf, fyi :p hahahahahahahaha
Suka la tu buli anis. Suka? -___-"
Fine.
Tarik blanket duduk kat couch tgk Oggy and the Cockroaches. -.-"