Memujuk Hati

بسم الله الرحمن الرحيم 
Peace be upon Prophet Muhammad, his companions and family :)
-----------------------------------------------------

Harini hari ke 5 study week. Astaghfirullah apa kau buat dkt rumah haa nesaaaaa? HAHAHA! Sebenarnya kepala aku belum dkt exam lagi ni -___- maybe sebab tu bila aku study, lepastu aku rasa mcm aku tak study. Kepala aku (focus aku) dkt mana? Merata-rata. Kejap internet, kejap tidur, kejap internet, kejap TV.  HUAHUAHUA :P

Harini aku bangun pagi, Adam call. Wey I tell you haa, that's the best feeling evahhhhh!! When you woke up and talk to him walaupun kami berdua mamai tutup mata hahahaha! Susah aku nk curi masa dia ni tau. Kalah YB yg tgh bertanding skrg ni -____-"

Anyway, aku turun bwh nak breakfast and aku nmpk mak resting dkt sofa. Suddenly she said, 
"Ayah masuk hospital pukul 3 pagi tadi"

I was like..
WHAAAAAAAAAAAAAAT??

No lah, aku tk gelabah. Cuma rasa mcm she was joking. 
Takda yg serious pun, cuma batu karang.

Semoga cepat sembuh, Ayah :)

You see, mendidik diri utk tenang memang senang rupanya kalau jiwa tgh lapang.
----------------------------------------
Cepat ah habis exam.
- Nesayang.

Comments

Popular posts from this blog

Perjalanan di Beijing.

Turning 23 on 23rd June.

Kolej Tun Mutahir, UiTM Kampus Bandaraya Melaka.