بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Few days before we reached 2012, the six of us when for a short trip. Kulit pun dah tanned. Each year since 2008, family aku memang suka ke utara Malaysia. Apa yang linger in my mind cuma.. cuaca yang panas :p Biar gambar berbicara hehehehehe :3 Lihat, sangat packed okay?! Boleh nampak tak bumbung-bumbung kereta?! Semua orang mahu ke sini. Shopping mall baru untuk kami, The Johorians :p Itu je trip ke Johor selain ke rumah nenek melawat yang tersayang dan kemudian pulang ke Shah Alam. -------------------------------------- Cuti diteruskan. Penang, here we come! The last time I went to Penang was when I was 3, kot hehe. Aku suka route ke utara. Nice one ah view dia :O Kalau tak kenal ni dkt mana, mmg loser :p hehe JK. Dah dkt Penang, Mcd jugak yang ditelan -___- Mari solat! =) Sebjik mcm cermin yg Edzrie beli utk aku :p My innocent-so-tak-banyak-cakap...
Ini My Previous Love Story 1.0 (click the link) Baiklah, aku akan cuba sambung citer ni dgn sebaiknya supaya segala mindfuck dpt diuraikan. Maafkan aku kalau diakhir post ini, korang masih mindfuck dgn apa yg jadi. But yeah, selamat me-mindfuck-kan minda. Sini aku kasi satu das. Baca sampai muak, biar faham, biar puas terjawab persoalan dlm kepala ekau tu. REAL WARNING : POST YG PANJANG. TAKNAK BACA SILA EXIT. MERUNGUT WON'T SOLVE ANY SHIT. ----------------------------- Hi. Nama aku Nisa dan aku bercinta dengan seorang 'lelaki' bernama Adam Rafiuddin bin Yusuf yang tidak pernah aku jumpa. Adam adalah seorang pensyarah di sebuah IPTS. Aku bercinta dari dari July 2012 hingga July 2014. (Oh shit, aku baru sedar it's july to july). Ye, 2 tahun aku bercinta dgn 'mamat' ni (yang pada masa itu, masih lagi seorang mamat di mata dan pemahaman aku). Ye, dia adalah seorang lelaki yang tidak pernah sama sekali wujud dan aku baru tahu pada ...
بسم الله الرحمن الرحيم Aku jenis yang pekak and slow sikit bab mendengar English ni, sebab tu MUET band 3. Tapi ada satu hari tu aku dalam kete and aku tertangkap lirik lagu ni. Mmg achievement betul. Pastu aku rasa lagu ni deep. Girls and boys, lets ponder upon the lyrics. Listen and contemplate. Aku dah repeat 3 jam dah ni. ...but the most important question I have in mind when I listen to the lyrics was "will I be able to accept someone's flaws and let my faith surpass all hardships?" Will you? ----------------------- Thank you for reading! Have a nice day! ♥
Comments