TQ For Understanding Me.

بسم الله الرحمن الرحيم 
Peace be upon Prophet Muhammad, his companions and family :)
-------------------------------------------------



Dear Jodoh (omg tak habis-habis),
I think this little girl is cute. Satgi anak kita kena comel cam dia okay? :p
----------------------------------------------------

Currently addicted with Good Doctor. Thanks to Nyawa sbb introduce cerita ni. Sampai tak berjalan kerja aku dkt rmh. Kerja apa time cuti? Haaaa kau jgn main2, aku ada list down kerja sebelum cuti okay? Nak tgk? Nah..



Buat masa sekarang, takda satu pun kerja aku yang berjalan hahaha. Semua sebab Good Doctor. Tapi takpa, cuti lama lagi. Boleh tenang lagi. Harini budak kelas aku, pergi Melaka. Memang dah plan reramai, tapi aku saje mendiamkan diri. Aku tak pasti kenapa aku selalu isolate diri daripada dorang. Nope, dorang tk sisihkan aku, selalu ajak aku lepak, siap paksa,, kena tarik lagi (Yasmin selalu buat -__-), but I somehow dont feel belonged.  I am not sure why. Somehow I couldnt blend in. Perhaps mind setting. Daripada awal lagi aku dah ckp dkt diri yg aku taknak attach dgn sesapa dkt sini, nnti jd mcm dkt sekolah, hence aku selalu jadi lone ranger. Despite that, aku bersyukur these friends still love me and concern psl aku. They asked frequently kenapa nisa suka tak join ktorg. Well dear, Im not sure why. Offended by certain issues, perhaps. Other than that, I just dont like to be attached. You have no idea about that.


Only one semester left.

I'll be saying good bye and nobody will gives a damn about what they been through 'together'. But one thing I could say, without these people, I won't be able to be who I am now. I change to be better because of them. I thanked them for that and I have my own way to create memories with you guys. Have fun dear classmates. I love you guys.


XO, Nesayang.

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away