Family Trip 2011
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Few days before we reached 2012, the six of us when for a short trip. Kulit pun dah tanned. Each year since 2008, family aku memang suka ke utara Malaysia. Apa yang linger in my mind cuma.. cuaca yang panas :p Biar gambar berbicara hehehehehe :3 Lihat, sangat packed okay?! Boleh nampak tak bumbung-bumbung kereta?! Semua orang mahu ke sini. Shopping mall baru untuk kami, The Johorians :p Itu je trip ke Johor selain ke rumah nenek melawat yang tersayang dan kemudian pulang ke Shah Alam. -------------------------------------- Cuti diteruskan. Penang, here we come! The last time I went to Penang was when I was 3, kot hehe. Aku suka route ke utara. Nice one ah view dia :O Kalau tak kenal ni dkt mana, mmg loser :p hehe JK. Dah dkt Penang, Mcd jugak yang ditelan -___- Mari solat! =) Sebjik mcm cermin yg Edzrie beli utk aku :p My innocent-so-tak-banyak-cakap...
Comments
Kat sini aku selalu ada byk benda terbuku dlm hati. Aku kan selalu ada bestfriend lelaki kat sana. Tapi kat sini aku taktau mcm mana nak ada bestfriend lelaki tu. Aku takut diorang tak selesa dengan aku. Tapi....
(wah aku masih ada reader haha!)
Mamat melayu ada. But you know, aku tak selesa dgn manusia kat sini. Aku ni pelik. So many people told me that I am weird back home. Kat sini aku takde la pelik sgt (sbb org sini lebih pelik haha) tapi aku still lain.
Aku join guitar club, aku seboleh boleh cari masa utk lepak dgn kwn jepun. Kengkawan aku takde pun yg join club
its good that u join the club. optimize yr time with study, hobby or sports. very2 good. less stress. more friends. try make as much japanese friends weh, cool what!
Aku suka berkawan. Aku mmg dgr org sini hipokrit but I don't really care. I mean, as long as diorang still ada in front of me so aku akan gunakan diorang sebaiknya (i.e minta tolong ajar, kwn berborak, kwn duduk sebelah dlm kelas). Tapi aku tak rasa aku take advantage pun. Aku just gunakan chance yg ada selagi boleh. Aku seboleh boleh nak jadi kwn yg baik utk diorg. Even though aku tau they will leave eventually. So do I. So aku tak kisah.
About jodoh, kau doa doakan la aku ni. I don't get a guy pun drpd zaman dulu lagi. Sometimes I try to be positive. Because I was really unattractive back home. So I hope it will turn the other way round here. Tapi belum ada lagi. Just my Japanese girl friends je yg duk puji puji aku kata comel la, mata lawa la, kaki panjang la yadayada. Hahaha.
No. Kau just doakan aku. Ok? Thanks Neesa. Sayang kau. Aku balik nanti mesti kena jumpa kau!
tk pyh nk bercinta sgt. kau dh jd boss nk baru bercinta ok? hahahaha
kena set timing la. kau rasa bulan brp kau balik?