بسم الله الرحمن الرحيم
Pictures taken using Lenovo A516 and Samsung S2.
We went to check on Kolej Tun Mutahir after we knew that the registration was postponed to Aug 6. It's a 10-storey apartment, 5-10mins walk to the campus. The apartment was empty because they are installing the new facilities at this moment. The condition wasn't really clean, I was quite intimidated and I hope they'll clean it up (ko pikir ko princess ke nisa??)
Just a little tour before this becomes my second home.
 |
| not sure whether they'll replace this one or not... so kecik haha |
 |
| the living hall |
 |
| yup, indeed. double decker for life. back to zaman dkt SSI JB dulu hahaha |
 |
| one of the room |
 |
| emm toilet anyone? |
 |
| view drpd tingkat satu. boleh nmpk kampus aku yg setongkol je di situ haha |
 |
| more like a pantry to me |
 |
| haa nampak tak apa aku nampak?? Juscooooo.. to replace KL's fancy malls. |
 |
mesin basuh yg aku harapppp sgt depa bersihkan dulu sbb dalam dia nauzubillah. takpa kalau taknak bersih kan, aku buat sendiri nanti!! |
 |
| the little koperasi hahahaha |
 |
| bakal menjadi laluan aku setiap hari -.- weirddddd, unlike matrics T_T |
 |
| Yours truly sedang tahan silau. |
Mengikut katil yg depa tak pasang lagi tu, satu apartment 8 orang. Ikut list nama dpn pintu bilik pun 8 orang. Tapi, ada blog kata 10 orang. Lantak lah kan. Janji bersih (nanti), janji boleh tidur, janji boleh belajar. Ada lebih baik drpd takda tau! Murah gitu. Biasa la, masa aku dtg tu kolej ni lama kena tinggal sbb cuti sem. Meriah la kot nanti. Hahaha. Aku masih bersyukur dgn cuti yg di-extend ni. Lg sehari je tinggal, lepastu berposak la aku mcm orang lain dkt UiTM. Oh God, I need to find something fun to do other than pegi-kelas-balik-kelas routines tu.
Aaaaaaaaaaaaaaa!!! CUTI SAMPAI TUA BOLEH TAK? -____-
Ok diam.. diam.. I know I cant.
Must find something fun!
Have a nice day! ♥
Comments