Official Trailer Teater SALAHKAH AKU...?

بسم الله الرحمن الرحيم 


So, this is the official trailer of teater SALAHKAH AKU...? 

Aku still geram/segan/malunyaaa sebab starting dah muka sendiri. Dah la mata aku masa starting tu mcm nak taknak bukak. Sakai hahahaha. Aku mmg ada masalah artikulasi, sebutan words tak cukup bulat dan clear. Nevertheless, trailer ni cukup power pada aku.

Trust me when I said, time shooting ni tengah panas terik gila babs punya woiiii. Tu yg aku tak leh bukak mata, pastu duk berkerut je memanjang  -_-" but it was a great day with great people (Alan, Man, Suzie and Jiji).

Pementasan ada lebih kurang 16 hari lagi. Berdebar beb. Aku mengharapkan satu benda je. Bukan auditorium penuh, bukan aku hafal skrip. Bukan itu semua. Aku cuma harap aku ikhlas utk segala kerja keras demi menjayakan teater ni. 

Ikhlas is the only thing that will keep me going. Aku harap aku ikhlas datang latihan setiap hari, berpeluh-peluh, berposak, terjerit-jerit atas stage, teresak-esak menangis dan sbgainya. 

Sbb at this point of my life, teater je yg mengisi hidup aku, yg memanusiakan aku, yg menjadi highlight of my day! Nanti teater dah habis, study would be the sole focus. Teater lah tempat aku happy dan serious bekerja, walaupun ini cubaan pertama kali.

Aku harap Allah izin kan aku lagi utk belajar pasal teater dan segala isinya dengan diverse type of people. Allah knows better, yg penting aku ikhlas, happy, tak merepek byk sgt hahaha!

K. Dah.

Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Perjalanan di Beijing.

Turning 23 on 23rd June.

Kolej Tun Mutahir, UiTM Kampus Bandaraya Melaka.