Chicken Kiev.

بسم الله الرحمن الرحيم 

My date on that day! Anya!

Kelmarin aku pegi makan dkt Grafa SS15 dgn Anya. Aku mmg tau dah ni one of cafe yang mahal tapi tak sedap. Susah nak jumpa/establish cafe yg mahal dan berbaloi bayar mahal. Tapi aku layan je bab makan ni. Positive sikit beb, mungkin aku salah order masa dulu tu. So, aku belek menu. Aku ternampak Chicken Kiev.

Chicken Kiev, people! Freaking Chicken Kiev! Anisah tidak akan menolak! 
Hahahaha!

Siapa pernah makan dkt William's Kelana Jaya akan tahu betapa heaven dan pelangi beserta bunga-bunganya makan Chicken Kiev dorang. Probably the best yg aku pernah makan. Yes, di William's Kelana Jaya. Walaupun tempat tu dodgy, berlipas dan ada kak ti, tak mewah mcm cafe hipster, perut bahagia beb. Tu penting! 

So, I gave it a try. Aku order lah Chicken Kiev dkt waiter yang (mashaAllah) mungkin turun dr syurga, handsome amat. Ye mmg kena mention dia handsome hahaha.



my chicken kievvvvvv

ayam dia was so-so, kalau juicy sikit mmg padu. mashed potato dia daebak beb. aku bg rate 7/10. William's punya 8/10. harga : RM23. aku tau mmg mahal, sbb tu aku makan sampai licin habis sekali dgn salad tu semua. sayang duit beb. siap habiskan Anya punya nasi goreng kampung lg (sedap btw, berbaloi!). 

Kau kena tengok Yuka Kinoshita yang makan banyak nak mampos tu,
 aku pun tak faham dia tu perut apa la siak -_-" aku rasa aku dah cukup banyak makan dah, tercabar pulak rasa hahahahaha okay mengarut.

(click HERE for her videos)
-----------------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away