Dua permata hati.

بسم الله الرحمن الرحيم 



Aku jarang bukak Twitter sejak setahun lepas. Kalau bukak, semata fav tweet orang je. Tak pernah rasa nak tweet. Harini, at 5am, aku rasa nak bukak twitter and I saw this conversation above.

Zulaikha and Hajar are my wings dekat Melaka. Aku mmg every second dgn dorang berdua. So, aku nak kata yg Lucaspeebo ni pembohong. Hahaha! 

Mungkin lah friendship tu berubah, tapi selagi masih ada masa ni, aku nak kata yang aku bertuah ada dorang berdua. Love hate friendship hahaha. Kadang aku rasa nak hempuk dua-dua dgn kerusi. Kadang aku rasa clingy tahap menangis. Eh, mcm kisah benar je hahahahahahahaha ok diam.

I might not be the best sister for them, but they have been the best companion dkt Melaka. Whatever changes that might happened in the future, Im thanking Allah right now for all the moments the three of us have shared.

Penat aku tengok muka dorang ni dkt rumah and kelas. Housemates, roommates, classmates. Kau pikir lah cane punya clingy. Ah takda, next sem semua rumah asing2. Bosan aku tengok muka dorang setiap kali bgn tido. Ketuk pintu Hajar, dia tidur lg dlm bilik dia yg 24/7 gelap tu, maka aku sambung tidur balik. Jenguk bawah Ika tidur lagi, so aku tidur balik. Forever lah mcm tu hahahaha.

Whatever lah. Aku still sayang dorang.


ps : tiba2 rasa nak balik melaka cepat. 
----------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away