was trying to refuse like literally doo. gila ke aku jd MC? meroyan semua org nak balik cepat hahaha
bagi la hakak touch up sikit, pucat sangat hahaha
PDT 12/14 bersama JPP current batch
fuh, ini filter baik punya ploles muka hakak hahahaha
my squad!
pretty ladiesssss!
the silat boys!
azarul nyanyi Potret sedap woi!
yang ni tak pyh explain lah suara merdu gila si Rieyna ni!
bergabung meletop KEBABOMMMM!!
Thanks for coming guys!!
Zaid comellll!!
Zul tetap paling comel hahahaha apesal aku pucat mcm mayat tu T_T
Event dah habis dah geng!
tido la nisa, time ni la nak tido
ah sama je, mcm tido gak
with the busiest person, Syikin!
INGAT COMEL KE AMEK GMBR CAMNI?! HAHAHAHA
fav!
maafkan style tudung aku yg agak ustazah labuhnya tu, bagus lah mungkin mmg kena pakai labuh2 ni haha with Pajana yang kreatifff!!
Syikin bg coklat!! Daebakkkk! Aku dah la suka coklat. Syg Syikin byk2! Mcm tahu je aku penat. ceh :p
okay jom ride balik shah alam. NOT. Ayah terus ride ke Perak lepas drop aku, aku balik naik KTM mengangkut benda alah ni semua. Penat ya robbi T_T
dan aku tak pernah tgk wanita dgn koleksi brooch sebanyak Syikin -_- hahahahaha
SAPA RINDU KOLEJ DKT KMS? AKUUUUUU!!
Eh tiba-tiba slim dan tinggi pulak. Pajana la ni yg power!
semua muka penat. mine was too obvious with those dark circles. fuh.
Here's a short vlog of that day. Tengok in HD please,
penat aku menongkat DSLR yg berat tau -_-
Dulu waktu dkt KMS, kalau aku update benda psl life dkt sana, aku mesti label entry tu as Life in KMS. I cant believe after a year, I get to label an entry with those words again. Oh terharu kejap. Lol, padahal masa dkt matriks, sakan sgt nak habis cepat haha.
Alright, habis dah.
----------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Few days before we reached 2012, the six of us when for a short trip. Kulit pun dah tanned. Each year since 2008, family aku memang suka ke utara Malaysia. Apa yang linger in my mind cuma.. cuaca yang panas :p Biar gambar berbicara hehehehehe :3 Lihat, sangat packed okay?! Boleh nampak tak bumbung-bumbung kereta?! Semua orang mahu ke sini. Shopping mall baru untuk kami, The Johorians :p Itu je trip ke Johor selain ke rumah nenek melawat yang tersayang dan kemudian pulang ke Shah Alam. -------------------------------------- Cuti diteruskan. Penang, here we come! The last time I went to Penang was when I was 3, kot hehe. Aku suka route ke utara. Nice one ah view dia :O Kalau tak kenal ni dkt mana, mmg loser :p hehe JK. Dah dkt Penang, Mcd jugak yang ditelan -___- Mari solat! =) Sebjik mcm cermin yg Edzrie beli utk aku :p My innocent-so-tak-banyak-cakap...
Ini My Previous Love Story 1.0 (click the link) Baiklah, aku akan cuba sambung citer ni dgn sebaiknya supaya segala mindfuck dpt diuraikan. Maafkan aku kalau diakhir post ini, korang masih mindfuck dgn apa yg jadi. But yeah, selamat me-mindfuck-kan minda. Sini aku kasi satu das. Baca sampai muak, biar faham, biar puas terjawab persoalan dlm kepala ekau tu. REAL WARNING : POST YG PANJANG. TAKNAK BACA SILA EXIT. MERUNGUT WON'T SOLVE ANY SHIT. ----------------------------- Hi. Nama aku Nisa dan aku bercinta dengan seorang 'lelaki' bernama Adam Rafiuddin bin Yusuf yang tidak pernah aku jumpa. Adam adalah seorang pensyarah di sebuah IPTS. Aku bercinta dari dari July 2012 hingga July 2014. (Oh shit, aku baru sedar it's july to july). Ye, 2 tahun aku bercinta dgn 'mamat' ni (yang pada masa itu, masih lagi seorang mamat di mata dan pemahaman aku). Ye, dia adalah seorang lelaki yang tidak pernah sama sekali wujud dan aku baru tahu pada ...
بسم الله الرحمن الرحيم Aku jenis yang pekak and slow sikit bab mendengar English ni, sebab tu MUET band 3. Tapi ada satu hari tu aku dalam kete and aku tertangkap lirik lagu ni. Mmg achievement betul. Pastu aku rasa lagu ni deep. Girls and boys, lets ponder upon the lyrics. Listen and contemplate. Aku dah repeat 3 jam dah ni. ...but the most important question I have in mind when I listen to the lyrics was "will I be able to accept someone's flaws and let my faith surpass all hardships?" Will you? ----------------------- Thank you for reading! Have a nice day! ♥
Comments
yasmin : kannnn?? agree!