Hair braids.

بسم الله الرحمن الرحيم 

The last time I cut my hair was a year ago. Always wanted to have side fringe which I havent had since the last 6 years. Few days ago, I asked Meishu to cut a side fringe for me and it turned out to be cute and I looked young as they say hahaha.


tiba-tiba malam ni aku rasa nak buat braids. kalau mintak dkt Mak skrg ni, aku sure Mak akan jeling tajam. maksudnya dia malas nak layan. biasa lah, princess sorang, karenah mcm2. bestnya kalau ada kakak, sure punya aku kerah dia ikat rambut aku. ni aku nak suruh adik aku braid kan rambut aku pun aku fikir 25 kali -_- ye lah, adik semua lelaki. tapi lelaki ni selalu lain macam sikit. bukan apa, hasil kerja dorg kdg lagi kemas dr perempuan haha. tapi aku tak rasa adik aku rajin nak layan aku skrg ni. 


kalau aku dkt Melaka, mungkin aku dah kerah Meishu lagi sekali haha! aku noob tak reti nak buat sendiri mcm Yasmin selalu buat dkt rambut dia. aku tak faham cane org boleh buat braids dkt rambut sendiri. what the hell power betul koordinasi otak engkorang ni,


lepas aku tgk video ni aku tahu satu benda yg lelaki tak boleh buat hahahahaha 
dem boys, i feel you, aku pun tak reti buat braids.



Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Yasmin Azila said…
bapak selalu braids kan aku masa kecik dulu okay. hehehe.
Syahirah said…
I am one of the person yg boleh braid sendiri. Hehe. Tapi simple braid tu je la.

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away