WEEK 1 / SEM 3

بسم الله الرحمن الرحيم 

okay Anisah kembali with her series.

Nak buat cemana, I like to document things. Aku syak nanti aku ada anak, habis jenuh semua benda nak document dlm blog/journal/diary. Ok merepek. How was my 1 st week? Oh sad, takda orang tanya. So aku jawab sendiri lah hahahaha pathetic.

1. Sir Farhi paling sempoi, first class dah ajar ktorg tgk GOT (Game of Thrones) yg aku dah byk kali sgt dgr tapi tak rasa nak tgk and sbb Sir lah aku dan yg lain rasa nak tgk haha I might as well spend my free time watching GOT now.
2. Aku dah agak dah kalau aku pakai lipstick sikit pun mesti ada yg tegur
3. Already dapat small assignments 
4. Dreadful nak pegi kelas sbb still rasa cuti, by next week I'll be okay kot
5. I discovered that I have da best view from my bed
6. My best friend is finally someone's girlfriend! It's a happy and sad news. Sad sbb aku dah takda naib presiden single ladies club hahaha
7. Aku ingat sumber inspirasi aku dah grad, dia ada lagi dkt Melaka rupanya
8. Aku jumpa childhood best friend aku dalam lif dohhhhh, 7 tahun tak jumpa! This one deserves a single post haha.
9. Back to the cekodok di pagi hari norm, seringgit je tak cukup, mesti rm2
10. Lif dkt KBM dah cantik, ada rumput fake dlm lif haha
11. Been reading the same book this week (A World Without Islam by Graham E Fueller), still tak habis sbb too deep, my brain got stuck. 
12. Aku takda kelas hari jumaat sem ni, just like previous semesters. Sir Farhi mmg awesome haha.

those eyes :')
Week 1, minggu paling relax. Kau tggu 2-4 minggu lagi.

quote of the month :
"A brain needs a book like a sword needs a wet stone"

--------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away