Gatsby Le Magnifique Dinner 2015.

بسم الله الرحمن الرحيم 

aka Dinner IBUC.

Dah setahun rupanya since the last time I overdo my brows time dinner semester 1 hahahaha. Damn I learned it the hard way. Now dah semester 3, masih lagi pegi dinner. Taknak pegi at first, tapi sebab aku kan sahabat yang baik lagi supportive, mengenangkan muka Ika, Hajar dan Azfa (housemates aku selama 3 sem berturut-turut, dorang ni jugak lah MT IBUC, bosan aku tgk muka engkorang lah!! hahaha), jadi aku memutuskan utk pegi dinner demi menyapot bebudak ni. Mesti dorang nangis kalau aku tak pergi. Uhuk uhuk uhuk!! hahahaha

IBUC = International Business Unity Club aka persatuan course aku lah kiranya.

Venue : Equatorial Hotel, Melaka.
Rating makanan : 5 out of 10. Biasa je, Holiday Inn gak da bombbbbb!

classmates aku 99% girls, sorang je lelaki tapi Daus tak dtg this time

my super girls!

final year seniors! 

seronok huda makan hahaha before this picture was taken, aku telah dgn jayanya pecah kan pasu atas meja tu and the hall silent, people glared. damn. nyorok bwh meja. T_T

yours truly. thanks Zulfah for this shot! I am really happy when someone snaps a picture of me doing what i do best hehehe :p

with Hajar n Ika, my wings yang sampai tahap bosan tgk muka masing2 sbb balik2 muka dorang.
rumah, kelas, eveywhere hahaha

some of my batchmates!

stuck with these two. sorang takda, i collapse. they are my wings.

ingat kau je ada peminat? i also got la! hahaha ok tak. ini komander narima, rinduuuu komanderr!

kita hodoh bersama, cantik bersama ye kawan-kawan? hahahahaha

ok skrg cantik bersama-sama sambil curi belon orang depan hahahaha gigih ko Yana dgn Farah! eh, aku sekali -_-

familyyyyyyy!

yg dkt belakang tu kenapa tu? hahaha

engko dua tido apa lagi ni?!!! -__-

with Ily our sister and guardiannnn!!

dan sebelum balik, aku melayan komander isma be-ootd. nasib ko tak tido tau isma -_-

Although I was frustrated with the foods but never mind, makan tetap makan. Im kinda glad dorang ada byk type of dishes. Oh my, aku lupa amek sotong sambal T_T. But the mushroom soup and bagel was good though! Alhamdulillah. Fruits were fancyyy! Nice! Aku suka makan buah, mmg elok sgt.

Pictures taken using Canon 700d, 18-55mm Canon kit lens.
Still lots to improve, nisa. sobs....
4 am beb, Im hungry :(

-------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away