OOTD at Yuna Live in MY

بسم الله الرحمن الرحيم 

  1. OOTD [outfit of the day]/ WIWT [what I wear today] are not my thing.
  2. But a little dressing up fancies me sometimes.
  3. Aku tak reti fake a pose, will ended up gelak.
  4. Post ni utk Syahirah Amri sebab dia nak tgk OOTD aku.
  5. Aku cuma pakai mascara and lipstick, nothing more.
  6. Cardigan : Psychedelic Store Seksyen 7 Shah Alam.
  7. Seluar : Marks & Spencer short slim cut [yes, aku suka cutting yg short, tak suka seluar kotor bawah]
  8. Sleeveless inner , tudung, handsocks : PKNS Shah Alam [kot, lupa ah]
  9. Bag : Vincci.
  10. Kasut : Everlast.



"cepat snap, nanti jatuh cardigan akuuuu!"

 "adoi panas! alamak dahi peluh"

"apa nak buat dkt tangga cantik ni......"
"yes yes, i get it. now, get out of my way. im fabulous" hahahaha

"eh hi hehe" *malu2 flip cardigan*

"kita perhati dia lalu.."

"anyeong, my lovely readerssss!"


gambar fav Girl [adik Yasmin], aku yakin sbb ekspresi muka tu hahahaha
"adoi panas gila ni"
Yasmin yasmin yasmin!!




terima kasih fotografer handsome [he's single girls, kalau nak kena pm aku haha]

and here she is, yours truly. the girl behiind BOLD & SEPET.
"ni gelak ke tido? takda beza pun?" hahahaha



Kalau kau expect aku pose cantik-cantik, mcm dalam The Sartorialist, kau silap tempat dan orang hahaha. Aku yakin bidang peragawati dan model bukan bidang aku. Terus kena reject. Tak tahu ah kenapa, memang tak jadi elok mcm typical ootd dkt IG [yang membosankan sebenarnya sbb pose overrated gila please]. So terima je lah aku ni memang had to do it my own way though I failed miserably.

I hope I made you smile though. People often laugh at my candid face expressions sampai tahap aku redha bebenor dah -__- sampai tahap "takpa lah, amek lah post lah muka aku camtu, janji kauorang happy gelak, walaupun gelak dkt aku. aku sayang korang afterall". Hehe.


This is me though. The last person you should take for a fine dine at fancy hotel. Your girl who is funny, clumsy, clingy, doraemon-like and serious sometimes. I'll always be like this. Doing a rendition of someone else is tough so I chose to be me although sometimes I dont behave accordingly hahahaha.


I hope someone will make me a better young lady and will never take me away from me (:


Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away