A Day With MinChaRaTin.

بسم الله الرحمن الرحيم 

Boat Noodle DPulze Cyberjaya - Karaoke & Bowling Alamanda - Mamak dekat Bangi - Puchong - Shah Alam.

I have groups of all girls-buddies and today is the day that I spent with this group named MinChaRaTin -Yasmin, Necha, Edora, Fatin. Bebudak ni buddies time dekat matrikulasi dulu. Classmates 2 tahun, memang clingy lah, dah mcm adik-beradik. Aku opkos paling bongsu dan comel. HAHAHA k abaikan.

Tema was hitam dan aku takda choice lain selain pakai jubah yang dah terlalu selalu teramat sangat kerap pakai ni. Heh! Bosan tapi jubah ni lah paling senang kalau nak solat. Fav!

Thanks Abang Fatin for driving us everywhere
Thanks Edora datang all the way from Perak
Thanks Yasmin sebab belanja java chipssssss 
Thanks Nesa sebab makan byk buat org tunggu. eh. bye. hahahaha.


my girls featuring Abang Fatin

amoi tgh, awak pandang mana tu? :p

Si Mangkuk yang happy :p

Si Mangkuk dah kenyangggggg, muka tak larat nak bangun berjalan

Late supper at Bangi


perempuan dgn bergambar mmg tak boleh dipisahkan especially yg jubah hitam tu -.-

im not sure cane yasmin bgthu barista comel tu how to spell my name that way haha
people like to improvise the spelling of my name though.
persoalan kedua, barista starbucks mmg semua comel eh? amboi!


I really love boat noodle, too much that I ate 12 bowls today! That's why my cheeks are so chubby that Edora called me Pau. [ye, aku makan byk, gemuk dkt pipi dulu] 
Here's a time lapse video to cheer up your day! ^.^


Boleh geng or boleh lawan? Jom pegi boat noodle berjemaah :p

ps : rindu budak2 kelas D2M2T1.
------------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away