Ini My Previous Love Story 1.0 (click the link) Baiklah, aku akan cuba sambung citer ni dgn sebaiknya supaya segala mindfuck dpt diuraikan. Maafkan aku kalau diakhir post ini, korang masih mindfuck dgn apa yg jadi. But yeah, selamat me-mindfuck-kan minda. Sini aku kasi satu das. Baca sampai muak, biar faham, biar puas terjawab persoalan dlm kepala ekau tu. REAL WARNING : POST YG PANJANG. TAKNAK BACA SILA EXIT. MERUNGUT WON'T SOLVE ANY SHIT. ----------------------------- Hi. Nama aku Nisa dan aku bercinta dengan seorang 'lelaki' bernama Adam Rafiuddin bin Yusuf yang tidak pernah aku jumpa. Adam adalah seorang pensyarah di sebuah IPTS. Aku bercinta dari dari July 2012 hingga July 2014. (Oh shit, aku baru sedar it's july to july). Ye, 2 tahun aku bercinta dgn 'mamat' ni (yang pada masa itu, masih lagi seorang mamat di mata dan pemahaman aku). Ye, dia adalah seorang lelaki yang tidak pernah sama sekali wujud dan aku baru tahu pada ...
Comments
From rejection we learn something. Love is the process of learning. Not only love, it's life.
You tulis mcm ni dah mcm org business pulak, sbb in business you kena biasakan diri dgn rejection.