بسم الله الرحمن الرحيم
PS : Skrg ni keyboard aku hampeh sket, kalau tetiba huruf 'R' hilang, paham2 lah.
Ini semua perihal bulan lepas :
1. kau tahu tak haritu aku pegi Starbucks, dalam hati mmg niat dah nak keja pat time (dem keyboad), so aku pegi inteview and a week later they accepted me! Aku iv dkt Aeon tapi dorang nak aku dkt Dataran Pahlawan. Haiyoh. Aku tolak the offer. Sad. Cukup je duit Ayah bagi tapi saje nak duit lebih. Better la dpd aku terhegeh-hegeh dkt Ayah setiap hujung bulan atau pun cari boyfriend kaya lepastu harap boyfriend bayar semua benda. Eh perangai kau. Cantik sgt? Hahahaha tak ah, remember Macbook Pro yg aku nak sgt tu? Ha thats why lah. Plus, aku ada study trip lua negara next year. Wajib pegi. Tak kan nak harap Ayah segala benda. Cukup lah aku ni manja sangat dah dgn Mak Ayah hahaha.
2. Aku quit komander. Again. Bangang. I know. But I cant force myself anymore. Aku rasa semakin tua aku jd semakin rebel pada benda-benda yg aku terpaksa buat hahaha.
3. Aku vegan diet on weekdays.
4. I joined zumba class! Tp since kena gigit charlie haritu aku tak pegi dah. Sedih. Sambung nanti lah.
5. Oktober adalah bulan paling sengkek sekali utk aku. Bulan yang aku ter-over spent pada benda yang aku sendiri tak pasti apa haha. Tetiba je duit dah nak habis. Sakit betul. Ni tahap sengkek yg aku tak pernah rasa lagi zaman degree. Dulu matriks pernah la rasa. Ingat lagi, my 3 powerpuff girls (Shue, Nazirah, Shaveena) perasan yg aku selalu tak pegi makan pastu dorang tapau makanan, siap bg duit lagi. Menangis wey. Mana nak dapat member camni?!! Jenis yg tak boleh tgk aku tak makan. Cm pelik je kan. hahahaha. Maka bulan ni aku terpaksa tegas sikit dkt diri sendiri. Tepuk sikit Nisa ni -__-
6. Ada masa aku rasa nak shut down semua social sites. Termasuk blog ni. And live a reaaaally private life and also, do real talk, real meet ups. Tapi aku rindu Twitter doh. Masalah dia aku rasa nak spam sgt nanti. Sakai. But oppss, mana la tau tetiba Anisah dah buat acc Twitter kan. Hewhewhew~
6.1. Aku rasa aku ada sekumpulan manusia dlm hidup ni yg suka stalk status whatsapp aku lepastu mula lah sesi interiew curhat dan menganjing -__- hahaha
7. Lepas pegi Yuna haritu, ktorang pegi makan dkt Murni Seksyen 7. Aku jatuh cinta betul dgn apa Ujay order. Double chicken chop. Probably paling sedap yang aku pernah rasa.
8. Oktober juga adalah bulan penuh ujian especially bila muka aku kena gigit dgn charlie yang meninggalkan parut yg probably kekal. Lets pray the scars tak kekal sebab sometimes aku rasa self-conscious level aku tetiba memuncak hahaha. Muka mcm korean badass girl dah skrg ni. Eh? HAHAHA!
9. Aku rasa hati aku cukup retak bersepah, berterabur dkt lantai bulan lepas. Terima kasih Suzie sebab offer nak kutip hati aku. Aku tau secara literal, kau mmg akan kutip. Sob. Menangis.
10. Bulan lepas was mentally exhausting lah senang cite.
Haih.
Comments