Yellow Room Part 2!

بسم الله الرحمن الرحيم 



When you have a blood red wall, priming it would be freaking dreadful. Serious aku tak tipu. Berapa kali tah aku coat that wall. Lebih 5 kot. Nangis biceps aku beb T_T

I hate priming these walls T__T

After all the struggles. Cat sejam dua, tidur 5jam, repeat for few days. Haha!

I know I should have done a full version of this .gif, mula dari start priming. Haih.

dan akhirnya, aku persembahkan bilik tuan puteri haha royal yellow kot, with a soft touch of pink pffffttt hahaha

so much love for this colour nyumnyummmmm

oh yes bilik aku byk barang yg sampai skrg aku tak fhm kenapa tak pernah kurang T_T still dilemma, the langsir should tukar black-white or stay je red-white tu. hmmm. 


5 tahun since the last time aku dgn Syakirah cat bilik ni, tu pun aku tak cat habis dekat edges. 5 years of procrastination. Im the mother procrastination haha. This time I had to do it alone, sedih beb. Hi Syakirah! haha :p

This room is not gonna be all yellow, Mak suggest buat yellow-white. Aku terpaksa setuju sebab serious beb, kuning ni bukan light punya beb. Real royal yellow. Dah mcm neon yellow pun ada dah aku tgk. Haih bazir je beli 5liter -_- sapa nak beli cat yg berbaki ni? hahahaha sure takda. 

Aku masih fikir cane nk gantung world map tu. Ish. Double tape tak working doh. 

Anyway, part 3 akan bersambung masa cuti sem. Aku penat. Hahaha. And, cat putih dah habis buat prime dinding haritu. Punya la tebal aku coat. Prime-coat, sama lah konsepnya.

Part 3, to be continued..

gonna be white

im gonna miss that pink wall :( 

I had an emotional moment when I saw my room was no longer pink. 5 years have passed, these walls were the sole witness of every tantrum and tears of this girl named Anisah guys. Have to let it go now. Good bye dear pink and blood red walls :(

*sebak*
--------------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away