Kulit Saya.

بسم الله الرحمن الرحيم 

Harini dah genap 2 bulan tau aku kena gigit charlie. Mari lah tengok mcm mana Allah izinkan kulit aku utk pulih sedikit demi sedikit. 8 minggu dah berlalu. Aku still ingat lagi seminggu yg sangat seksa tu, dgn luka nya, nanah and all. Fuhh.

click gmbr ni kalau nak tgk lebih dekat, sila kan zoom sendiri haha
Cuma harini mata kiri aku tak monolid/sepet, aku ada kelopak mata mcm non-sepet people dekat mata kiri. On lucky days, I'll have both of my sepet/monolid eyes. Mata kiri  yang luka and bengkak haritu. The scar put it that way lah aku rasa.

Tapi frankly these changes and recovery are remarkable tau. Week by week, my housemates and I keep checking up on the changes. Alhamdulillah it's recovering. Bila aku jumpa geng2 homebuddies pun they noticed the same thing. So, alhamdulillahhhhh.

What I use to recover slowly?
-Mederma scar cream RM75
-Sabun garam buluh Marine Essence (Mak Usu yang bagi foc hehe), RM 70-90/box

byk good review abt this cream. boleh beli dekat guardian etc

#marineessencesoap

I dont really wash my face but Mak Usu yang suruh try sabun ni, so far it's goodddd. Sabun ni kalau kau nak dekat Instagram banyak orang jual. Cari je dekat hashtag. Yg aku dah survey, satu kotak ada 3 soaps yg sama = RM 70-90, ikut seller la harga ni T_T 
Hewhewhew terima kasih Mak Usu. Mahal tu T_T

P/S : At this age I realized that I look more mature day by day hahaha 
takda lagi muka budak kecik lol
----------------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Anonymous said…
http://youtu.be/RDRwqTNLGDs

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away