Humble Story.
I was scrolling Twitter, I found these twitpics.
Aku harap Allah permudahkan urusan mereka berdua ni. Semoga anak" dorang membesar dgn baik. Semoga ada rezeki dorang beli kereta baru terus. Semoga dorang tak pernah berlapar.
Iskk iskkk..
Exam kadang" buat aku jd emotional T_T emotional sebab aku sendiri tak tahu aku mcm mana nanti, duk bayangkan mcm mana dorang hidup sederhana tapi aku dekat sini senang lenang, aduhai. Kalau lah aku kaya boleh beli kan kereta utk dorang, aku beli kan. Tak payah berhenti tunggu hujan camni selalu T_T
But it's not that bad afterall kan? They still can commute.
Semoga Allah limpahkan rezeki. Jgn lah dorang takda duit sampai tak makan T_T
Ah apabenda la siak fikir jauh sgt.
Damn final exam.... -_-
Jgn emosi sgt nisa, sikit" je boleh k.
Hahahaha.



Comments