Packing For Penang.

بسم الله الرحمن الرحيم 

Sementara life sebagai mahasiswa masih belum officially mula, kelas asyik cancel je, jadi aku amek kesempatan ni utk ke Penang dgn Zery, Qiela (Juniors dekat matriks dulu) and Aida Syaheerah (Kakak kpd Qiela) pada hari ini. Short trip 3D2N. Zery dari UiTM Palam, aku dari Melaka, jumpa dkt KL Sentral, gerak TBS and then gerak KLIA2 by Skybus, fly ke Penang. Dua siblings tu gerak dari Kedah, jumpa dekat hotel.

Aku cuma bawak 2 bags, so takda check in bag. So far, tak pernah lagi aku check in bag even ke Korea for 9 days. So, aku tak reti check in bag. Noob alert. Hahaha!

What's in my sling bag :
1. Fav sweets, POLO
2. Bali pouch utk coins and cables
3. Samsung mobile phone utk call/text only
4.  Cermin mata sebab aku rabun. Ye, aku rabun. Spec ni bkn tipu punya.
5. Daily planner, ada list tmpt nak pegi
6. iPod
7. Purse
Aku lupa Yes wifi huddle and also shades.

What's in my backpack :
1. File utk boarding pass, aku taknak dia renyuk
2. Socks
3. Sehelai shawl dan inner scarf
4. Dua helai shirts
5. Telekung
6. Baju tidur
7. Kain batik to replace towel sbb aku tknk bag berat
8. DSLR
9. Charger and cables.
not in the picture : deodorant and undergarments.
Aku harap kami selamat tiba, semasa berada di sana dan selamat sampai ke kampus masing-masing this Sabtu. Sengaja amek flight Khamis. Balik awal, hari Ahad boleh amek masa utk move on dan rehat. Hehehehe.

Kalau rajin, aku buat travel vlog, kalau malas, tengok Snapchat je lah. Sure setiap jam update punya hehe. (Snapchat : Nesayang)

Doakan kami berempat selamat, sihat, kenyang, happy dan tak lengah solat. I hope we will cherish the moments, can not waaaaait!

Nanti aku update lagi with more pictures ok! Watch this space :)

ps : Anis janji Anis tak kan delete gambar dlm DSLR selagi memory card tak full :'(
---------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Syahirah said…
Kain batik to replace towel! Sama! Hehehe.
Nesayang said…
tapi ended up rupanya hostel tu ada towel hahahaha

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away