Lagi Sekali.

بسم الله الرحمن الرحيم 

Malam kelmarin aku tidur dalam nangis, ala senang cite tertidur masa nangis hahaha. Aku terasa bersalah dengan sesuatu that I keep on chanting "im sorry" while listening to Photograph. But I had a good deep sleep. Woke up at 2pm weh. Gila tak good en.

Aku pun tak tahu perlu ke aku lalui semua ni lagi sekali. Berbaloi ke aku multitask ni sebab secara jujurnya multitask mcm ni sucks teruk. Aku tak pandai lagi nak kemudi diri dan hati. Aku kurang sabar dan tak pandai mengawal rindu yang akhirnya jadi sakit memakan diri sendiri. Ini bukan kali pertama, ini dah berkali-kali. Aku pun dah naik penat, malas nak cuba. Tapi kali ni mcm perlu ke-serius-an sikit sebab aku pun bukan makin muda, main-main sangat pun tak boleh dlm benda ni. Zaman test and try dah tamat, tapi tu lah, risau kalau di akhirnya nanti semua ni sia-sia, terputus di tengah jalan. Sendu.

Blerghhh. Bodoh benda ni, sekarang jugak dia nak test aku.

Life is about to be nerve-wrecking after this. So much to do and study because final exam is around the corner, Im about to be really crazy. Kerja aku tangguh banyak baq anqqqq. Adoi adoiiiii, tolong!

Tapi tu lah, malam kelmarin mmg sendu. Aku pun tak tahu sampai mcm tu sekali aku rasa bersalah. Tapi rasa bersalah mcm tu mmg patut ada pada setiap hambaNya. Ia bukti hati belum mati. Tp mungkin iman tgh nazak.

Allahu, serabut gak sebenarnya benda ni.

Semoga Allah lindungi aku dari diri sendiri.
Semoga ada rezeki utk perkara ni.
Semoga dipermudahkan segala urusan utk perkara ni.
Semoga aku grad on time.
Semoga aku dapat secure a job lepas grad nanti.
Semoga aku tak susahkan mak ayah lagi.
Semoga mereka yg aku sayang di jaga oleh Allah.
Semoga Allah membantu dlm perkara ni.


slow it down, nesa. 
----------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away