Cerita Ramadhan Day 4.

بسم الله الرحمن الرحيم 


You know, orang perempuan ni ada dua jenis :
1. suka pakai baju kurung
2. tak suka pakai baju kurung

Aku nombor dua, used to be nombor satu. Sebab dekat matriks dua tahun aku pakai baju kurung everyday, aku jadi bosan hahahaha. So today was a day yang aku in the mood nak pakai baju kurung cotton tapi sneakers je ada, flat shoes aku tinggal dkt rmh.

Harini aku shooting video utk subject Negotiation dgn Redha Angels.


Anyway, aku tengah addicted teruk dgn Yuna ft Jhene Aiko - Used to Love You.
Pegi dgr Yuna rap sikit, nice gak. Okay dah bye.


Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away