Cerita Ramadhan Day 7

بسم الله الرحمن الرحيم 

Tudiaaa, aku skip berapa hari dah. Sebab takda benda menarik nak cerita.


Anyway, Aku dah masuk minggu ke 14, which means this would be the last week. Biasa lah mingu yang terakhir selalu nya akan busy dgn tests, presentations, submissions. Hari Selasa dan Jumaat adalah hari yg serabut utk aku sebab aku ada dua test each day. Aku harap aku boleh kawal tahap serabut ni hahahaha.

Exam mula sehari selepas birthday aku, 24 June.

Harini aku cuma hidup selama 7 jam hahahaha selebihnya aku tidur. Aku tak faham kenapa bila lagi byk kerja atau benda nk kena study, lagi senang aku tidur. Pantang letak kepala, terus hanyut.


4.30 am, Subaidah. Selepas 3 kali plan nak sahur, akhirnya menjadi hahahaha.

At this point, I only want two things :
1. to pass all papers so I dont have to repeat any of em
2. to end this semester

----------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away