Future Scares Me.

Aku amek space sikit utk lari dari Twitter sbb pagi tadi baru aku selesai delete semua tweet dan kosong kan Twitter, utk memberi laluan kpd masa lapang dgn menyiapkan thesis yg masih lagi tak siap2.

Mcm yg aku aim dlm calendar gmail, habis intern, settle chapter 4. Tapi tu lah, chapter 4 ni data analysis drpd questionnaire yg aku akan distribute. Masalahnya skrg ni Sir tak reply lg email aku. Nk dkt seminggu dah woi.

Bengkel SPSS (sejenis software utk key in data) pulak sabtu depan. Aku nak key in apabenda entah dkt bengkel tu nanti kalau sir tak reply email aku dan approve questionnaire aku. Adoi.

Smlm aku tweet "future scares me", ada 6 orang RT. Aku rasa disayangi sbb rupanya ada jugak kawan2 yg fikir benda sama.

Nak tidur, nangis. Bangun tidur, nangis.
Risau punya pasal.

Thesis
Viva
Habis bachelor degree
Kerja (ini paling menakutkan)

Comments

Popular posts from this blog

Perjalanan di Beijing.

Turning 23 on 23rd June.

Kolej Tun Mutahir, UiTM Kampus Bandaraya Melaka.