2 WEEKS TILL RAYAAA 2019
Bila aku kira balik, ada lagi 2 weeks nak raya (5 June).
Ikut apa aku plan, aku nak siap kan dissertation semua nya (chapter 4-5, improvise chapter 2) sebelum raya. Yeeee aku ada 2 weeks je utk siap kan semua. Yeeeee, ada la sedikit penyesalan dalam hati. Tak sedar yg semua ni akan berlaku time raya lol.
Sudah lah kau nesa. Terlambat dah.
Aku harap 4 June tu aku siap dah semua. Balik Shah Alam lepas raya tu aku nak print dissertation aku and submit on the last day which is 11 June. InsyaAllah.
Tinggi cita-cita aku ni.
Dah lah 15 June Kema pulak kahwin, aku nak kena siap kan baju kurung aku nak pakai as bridesmaid Kema lepas raya tu secepatnya. Sebab tu dissertation kena siap dulu sebelum raya.
20 June aku viva presentation. Lepas wedding Kema aku kena pulun siap kan Poster Presentation pulak derrr. Busy sungguh lah this two months. I cant wait for all these to enddddd!!!!!!!
Tapi lepastu kena pulun cari kerja pulak ek?
Sememangnya dekat syurga nanti je masa berehat....
adoi!
------------------------
My other social medias:
Instagram : Click Me!
Twitter : My Tweets!
Youtube : My Vlogs!
Ikut apa aku plan, aku nak siap kan dissertation semua nya (chapter 4-5, improvise chapter 2) sebelum raya. Yeeee aku ada 2 weeks je utk siap kan semua. Yeeeee, ada la sedikit penyesalan dalam hati. Tak sedar yg semua ni akan berlaku time raya lol.
Sudah lah kau nesa. Terlambat dah.
Aku harap 4 June tu aku siap dah semua. Balik Shah Alam lepas raya tu aku nak print dissertation aku and submit on the last day which is 11 June. InsyaAllah.
Tinggi cita-cita aku ni.
Dah lah 15 June Kema pulak kahwin, aku nak kena siap kan baju kurung aku nak pakai as bridesmaid Kema lepas raya tu secepatnya. Sebab tu dissertation kena siap dulu sebelum raya.
20 June aku viva presentation. Lepas wedding Kema aku kena pulun siap kan Poster Presentation pulak derrr. Busy sungguh lah this two months. I cant wait for all these to enddddd!!!!!!!
Tapi lepastu kena pulun cari kerja pulak ek?
Sememangnya dekat syurga nanti je masa berehat....
adoi!
------------------------
My other social medias:
Instagram : Click Me!
Twitter : My Tweets!
Youtube : My Vlogs!
Comments