boleh ke?

aku rasa in future, kalau Allah izin kan aku utk berkeluarga, aku rasa socmed platform yg aku akan aktif mungkin hanya lah dua; blog dan youtube.

i mean, aku tak nak deactivate sbb sayang and kdg2 nak tgk jugak apa cerita kawan2 aku yg jauh, tapi aku akan very minimal time on other socmed (ig, twitter, fb). ceh, sembang 🙄😂

aku nak content aku drpd masa ke semasa lebih bermakna utk aku.

1. blog
untuk menulis random things, bermaksud aku kena lebih byk membaca, memerhati, luahkan, jgn simpan atau insecure nak tulis. lebih kan gambar yg berkualti, bermaksud camera DSLR aku akan lebih sering diguna kan drpd berhabuk je kt bilik dan boleh lah beli lens idaman (click sini utk lihat lens idaman).

2. youtube
untuk aku post vlogs dan video sbb itu mmg natural liking aku since forever. aku suka vlogs sebab boleh jd memory keepsake. in future kau tgk balik, kau rasa nostalgia. cewah. dan, ia juga bermaksud bertambah editing skill aku. (click sini utk ke channel youtube aku).


for the past 5 years i think, the evolvement of social media was so rapid. instagram take over blogs, and then comes snapchat, and then IG got igstory, mashaAllah memang berkubur blog aku hahaha. tapi takpa, kita cuba.

meaningful content.

persoalan nya, boleh ke? 😂

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away