Bulan Puasa & Last Days of Masters Degree

Hi geng.

Dah hari ke 6 kita puasa ek? Laju masa berjalan. Aku masih berpuasa lagi alhamdulillah, walaupun Shah Alam panas gilaaaaaaaaa. FYI, tahun ni aku buat daily 10x pushups challenge dan walaupun bulan puasa, aku cuba la consistent. Doing good so far. Just a bit tired sometimes.

Luckily, takda kelas bulan puasa ni sebab kelas semua dah habis awal. Semester final ni aku cuma ada 2 subjects je; Current Issues in HR (ada kelas) and also Research (takda kelas, tapi ada dissertation writing and viva presentation).

Progress research aku? Wakakakaka... masih procrastinate. Aku masih tak mula Chapter 4 & 5, which are the last chapters in my dissertation. But insyaAllah aku kena cuba siapkan sebelum raya. Naik raya cuma touch up sikit dan submit pd Dr V.

Sejujurnya, aku mmg tak rasa connected dgn research aku weh. Aku rela sambung masters degree in HR ni sbb kat website kata coursework, so pemahaman aku takde la research en..... tapi ada jugak rupanya. Redah je lah.

Aku cuma harap aku tak kena major correction sangat sampai kena extend T_T I just wanna be done with school. Aku masih ada 2000 words of professional paper to write which is due in 4 days. Crazy. Weekend ni memang menghadap laptop la cerita nya.

Puasa yg busy depan laptop, raya yang tak berapa nak raya, tapi alhamdulillah viva (20 june) will be 3 days before my birthday. Memang berjimba la masa birthday tu nanti sebab that is kinda the end of masters degree (walaupun kena hantar correction after viva tu before 5july) hehehehe!

Aku harap aku mampu siapkan semuanya before due.

Semoga aku grad on time. AAAAMIIIIINNNNNNNN!

Comments

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away