Iftar with 221 mates

بسم الله الرحمن الرحيم 

6pm Shah Alam - 7pm JEMARI Kelana Jaya - 9.30pm Paradigm Mall - 11pm Jalan TAR KL - 3.30am Shah Alam.
Aku sampai rumah pukul 3.30pagi. Power. Paling lambat aku pernah balik sbb lepak dgn member. Nasib tak kena tidur luar. Hahahahaha Yasmin, diam k.


I always thought that our venue was fancy because of the table and chairs haha the food was good enough for me, too good I chomped  everything happily!! rm25/person, berbaloi utk orang perut besor mcm aku. Location : JEMARI KELANA JAYA.

4 people MIA. These are the bunch of people who were the daily annoyance and joy when I was in matrix. 2 tahun ktorg sama-sama jadi gila. From nothing to something, I guess. Pipi pun makin sihat hahahaha

the perk of being a module 2 student is you will have  lots of handsome boys in yr class. So the class mmg havoc teruk -,-"

I love these peopleeeeeeee!

kelas ktorg ada 7 je girls, aku rasa cukup heaven sbb rasa mcm sisters dgn dorang semua walaupun there were hard times hahaha




meet Yasmin! this amazing girl who never everrrr try to be somebody else but herself and alwaysssss have that zero-fuck attitude which I likeeee sbb senang nak lepak dgn dia ni heee

daily dosage of happiness!

ah biasa lah, time muka aku serabai la nak snap gmbr. biasa lah....


then we went to jalan TAR. It was too crowded -.-

look at the traffic!

people were enjoying the live band

teman my boys cari baju melayu, takpa asal kan handsome di pagi raya hahaha

my boys choosing baju melayu. ewah my boys hahaha ye doh, they are my boys. 2 tahun dorang la protect aku dkt matriks esp Ipin, Amri and Nas :') 

this bimbo girl tak beli pape at first, 2nd time round jln TAR terus grab 4 tudung. hahahaha horrible attitude, i tell ya. thanks yasmin, nas and fatin for choosing the colours! :) notice the rain at the back T_T ceh time ni tak basah kuyup lagi..


Ha basah kuyup dah redah hujan hahahaha


geng redah hujan bersama-sama di jalan TAR

Yasmin comelllll


Tgk spec Yasmin hahahaha 






sbb dlm gmbr ni semua org cute hahaha

berkilat muka semua orang penangan hujan :p


Sekian, saya Anisah Ishak melaporkan dari Jalan Tunku Abdul Rahman (hahahaha)
Rasa mcm baru minggu lepas iftar dkt rumah Yasmin (click that),
 padahal dah setahun berlalu.. :(


p/s : looking back at these pictures, I just realized my face aged a bit hahahaha 
-----------------------------------------
Thank you for reading!
Have a nice day! ♥

Comments

Syahirah said…
Hensem weh kwn kau! -,-"
Nesayang said…
mana satuuuuuuuu

Popular posts from this blog

Family Trip 2011

My Previous Love Story 2.0.

Locked Away