Family Trip 2011
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Few days before we reached 2012, the six of us when for a short trip. Kulit pun dah tanned. Each year since 2008, family aku memang suka ke utara Malaysia. Apa yang linger in my mind cuma.. cuaca yang panas :p Biar gambar berbicara hehehehehe :3 Lihat, sangat packed okay?! Boleh nampak tak bumbung-bumbung kereta?! Semua orang mahu ke sini. Shopping mall baru untuk kami, The Johorians :p Itu je trip ke Johor selain ke rumah nenek melawat yang tersayang dan kemudian pulang ke Shah Alam. -------------------------------------- Cuti diteruskan. Penang, here we come! The last time I went to Penang was when I was 3, kot hehe. Aku suka route ke utara. Nice one ah view dia :O Kalau tak kenal ni dkt mana, mmg loser :p hehe JK. Dah dkt Penang, Mcd jugak yang ditelan -___- Mari solat! =) Sebjik mcm cermin yg Edzrie beli utk aku :p My innocent-so-tak-banyak-cakap...

Comments
But could be made into a rather interesting movie :3
aizzat : tu la aku pun fikir patut jd movie cerita aku ni haha
anonymous : haha thanks though :)
almost 2 years, tipu aku kata aku x pernah rindu geng lepak makan movie merayap aku. kerap gila kot lepak. until now lalu je simpang banting tu kepala mesti melayang duh.
aku mintak maaf sgt2. aku rindu kau as kawan. insyaAllah aku harap ada peluang kita lepak lagi, bila2 yg kau dah ready. :)